Mușchi abdominali

Cum să ardeți grăsimea și să obțineți abs. CUM SĂ OBȚINEȚI ABS ABSORI PENTRU BĂIEȚII ADOLESCENȚI - AB EXERCIȚII - 2021

Mutați 4: scândură înaltă Mulți și-au propus să sculpteze abs, dar puțini chiar o fac. Ceea ce îi separă pe cei care caută ab de cei de la ab-havers este că acei ab-havers înțeleg că sculptarea unei burtici de coajă de broască țestoasă este un proces în două părți.

Pe de o parte, trebuie să îngrășați mușchii abdominali. Și, pe de altă parte, trebuie să vă ajustați alegerile alimentare.

Account Options

Scăpați-vă în ambele părți ale ecuației și sunteți pentru totdeauna un membru al clubului care caută ab. Deci, este greu să sculptați un mijloc sculptat? De fapt, cu abordarea corectă nu este. De fapt, dacă te antrenezi inteligent și mănânci mai inteligent, vei primi abs pe care ți le-ai dorit întotdeauna în doar 45 până la 60 de minute pe zi timp de doar patru zile pe săptămână, potrivit Landry.

Modul în care femeile pot obține șase pachete abdominale - antrenament și dietă pentru începători

Pentru a vă ajuta să obțineți abs de invidiat, am elaborat acest ghid despre cum să obțineți un nucleu puternic și sculptat.

Derulați în jos pentru a afla cele mai bune exerciții ab, comutatoarele de dietă pe care va trebui să le faceți și multe altele. Provocarea Abs de 30 de zile îți va întări serios nucleul Avantajele unui nucleu puternic Căutarea pentru acea estetică de șase pachete poate sta la baza dorinței dvs. Dar întărindu-ți întreg nucleul are mult mai multe beneficii pentru sănătate în comparație cu doar sculptarea stratului superior al mușchilor, spune Alena Luciani, specialist certificat în rezistență și condiționare și fondator al Training2xl.

Miezul tău nu este făcut doar din mușchii aceia cu șase pachete. Mai degrabă, există multe multe! Straturi de mușchi de bază.

Dacă vă întrebați cum să obțineți abs, răspunsul este în bucătăria dvs. Mâncat Sănătos Te antrenezi cât poți de mult, treci prin nenumărate repetări ale stațiilor și exercițiilor de stabilitate și înregistrezi tone de timp pe banda de alergat - dar încă nu știi cum să faci abs. Nici măcar un pachet unic. Știm că poate fi descurajant. Nu contează cât de puternic este nucleul tău, nimeni nu va putea să vadă acei abs dacă nu faci ceva în legătură cu stratul greșit de grăsime care stă deasupra.

De fapt, este posibil să aveți un pachet de șase vizibil și să aveți în continuare un nucleu slab. Mușchii care alcătuiesc nucleul tău sunt: Drept abdominal: Mușchiul responsabil pentru a face mijlocul să semene cu un pachet de Mountain Dew se numește rectus abdominis și este, probabil, cel mai puţin grup muscular important în nucleul dumneavoastră.

Un abdominis transvers slab este una dintre cele mai rapide piste către leziuni și durere, în special în partea inferioară a spatelui. Mușchii oblici: De asemenea, aveți două straturi de mușchi oblici care vă ajută să vă rotiți. Aceștia sunt băieții răi pe care îi recrutați pentru a putea face lucruri precum aruncarea alimentelor sau aruncarea unei mingi pentru Scout fără a fi răniți.

Ardei gras

Toți acești mușchi de bază funcționează împreună pentru a vă menține în siguranță și puternici atunci când vă deplasați în aproape fiecare plan de mișcare sau faceți orice fel de exerciții, spune Luciani, inclusiv mișcări precum flotări, deadlift-uri și genuflexiuni.

Sună destul de rău, nu? Aici, experții descriu exact cum să construim un nucleu mai puternic și cele mai bune exerciții ab pentru a realiza acel pachet de șase râvnit.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Cum să construiești abs mai puternici și mai definiți 1. Prioritizați exercițiile compuse Exercițiile compuse sunt cel mai bun mod de a vă întări întregul nucleu, inclusiv acei mușchi cu șase pachete. Exercițiile precum ghemuitul din față sau din spate, apăsarea umărului și ascensiunea sunt mișcări multi-articulare care acționează nucleul și alte grupe musculare în același timp, explică Landry.

27 cele mai bune alimente pentru pachetul de 6 abs

Drept urmare, aceste exerciții pot stimula creșterea musculară în nucleu și în restul corpului. Iată de ce asta contează: Nu poți să te antrenezi acolo unde vrei să cum pierdeți grăsimea brațului, spune Luciani. Cu alte cuvinte, pentru a scăpa de grăsimea care îți împiedică visele sculptate să se împlinească, trebuie să scapi de grăsime din cap până în picioare, ceea ce poate ajuta mișcările solicitante precum exercițiile compuse.

Exercițiile compuse vor ajuta, de asemenea, la arderea grăsimilor din corp, deoarece acestea dezvoltă mai mult mușchi, spune Luciani.

În cele din urmă, acest lucru înseamnă că atunci când construiți mai mult mușchi, veți arde și mai multe calorii în timp ce vă aflați în pat sau citiți super chiloți de modelare a corpului carte.

Concluzia: cele mai bune exerciții ab sunt mișcări compuse, așa că construiți-vă antrenamentele în jurul acestor exerciții multi-articulare.

cum pierdem grăsimea

Chiar dacă lucrați doar trei zile pe săptămână, veți începe treptat să vedeți apariția unor caneluri ab. Lectură conexă Un antrenament de 10 minute pe circuit pentru abs plat 2.

Mănâncă mai mult grăsime

Fă-ți timp și pentru exerciții de izolare Spre deosebire de mișcările compuse, exercițiile de izolare funcționează doar un singur grup muscular. Un exemplu perfect: criza, care vizează exclusiv mușchii rectus abdominis.

Și, deși sunt mai puțin eficiente decât exercițiile compuse, Landry și Luciani sunt de acord că exercițiile de cum să ardeți grăsimea și să obțineți abs ab au un loc în căutarea abdominalelor. Deoarece exercițiile de izolare sunt mai puțin impozitive pentru corp, Luciani recomandă să faceți exerciții de izolare ab, cum ar fi abdominiile, ridicările, V-up-urile și ridicările de picioare la sfârșitul antrenamentului.

De exemplu, puteți încerca un Tabata V-up de patru minute de 20 de secunde de lucru și 10 secunde de odihnă. Dacă vă întrebați câte ore ar trebui să petreceți la sală, s-ar putea să fiți surprinși să auziți că este nevoie de patru minute de exerciții de izolare ab pe zi.

  • CUM SĂ OBȚINEȚI ABS: SFATURI ȘI EXERCIȚII DE îNCERCAT - SĂNĂTATE -
  • Cum să obțineți abs: cele mai bune 27 de alimente pentru un pachet de 6 - Mâncat Sănătos
  • Pentru a obține acele abs absboard, ai nevoie de exerciții de formare a forței pentru mușchii abdominali.
  • Politica De Confidențialitate Cum să obțineți șase pachete de abs fără a face greșeli sau ședințe Aici împărtășim modalități ușoare de a pierde în greutate și de a obține un stomac tonifiat fără a suferi prin exerciții abdominale dureroase.
  • 4 săptămâni de arsuri de grăsime
  • George hip slimming
  • Cum să pierdeți grăsimea cu vaselină

Dacă mergeți cu acesta din urmă, amintiți-vă că întărirea adică strângerea miezului în timpul unei ghemuituri este esențială pentru protejarea spatelui inferior. Dacă secțiunea mijlocie este prea obosită după mișcarea de izolare pentru a rămâne angajată pentru ghemuitul din spate, odihniți-vă până când nu este.

pierderea în greutate după îndepărtarea uterului mărită

Lucrați la mobilitatea dvs. Mobilitatea este capacitatea ta de a mișca un mușchi prin întreaga sa gamă de mișcare cu control, fără durere sau compensare. De exemplu, cineva care se poate rupe paralel într-o ghemuit are o mobilitate bună a șoldului și gleznei. Potrivit lui Luciani, mobilitatea îmbunătățită vă susține indirect eforturile de a deveni mai puternici - indiferent dacă aceste obiective de forță sunt în mod specific retrogradate în secțiunea dvs.

Cu cât mobilitatea dvs. Nu poți să te antrenezi acolo unde vrei să slăbești. Pentru a scăpa de grăsimea care vă împiedică visele sculptate să se împlinească, trebuie să vărsați grăsimea din cap până în picioare.

CUM SĂ OBȚINEȚI ABS ABSORI PENTRU BĂIEȚII ADOLESCENȚI - AB EXERCIȚII - 2021

Vestea bună este că probabil că folosiți deja instrumente de creștere a mobilității pentru a vă recupera de la antrenamentele dvs. Dar dacă nu ați fost, nu este necesar să utilizați instrumente de recuperare. Îmbunătățirea mobilității poate fi la fel de ușoară ca încălzirea timp de 15 minute înainte de a vă antrena, potrivit Luciani.

Obținerea a șae pachete abdominale nu ete în întregime o chetiune de câte calorii conumați, dar trebuie ă îndepărtați grăimea din burtă, atfel încât mușchii de dedeubt ă Conţinut Avertizare Obținerea a șase pachete abdominale nu este în întregime o chestiune de câte calorii consumați, dar trebuie să îndepărtați grăsimea din burtă, astfel încât mușchii de dedesubt să fie expuși - și să mâncați puțin mai puțin vă va ajuta să rămâneți pe drumul cel bun. Există percepția că micul dejun prelungește sentimentele de plinătate, reduce pofta de mâncare și scade grelina un hormon al apetitului pe tot parcursul dimineții.

Dacă sunteți cu adevărat serioși în ceea ce privește îmbunătățirea mobilității, s-ar putea să vă gândiți să vă înscrieți în programe de stimulare a mobilității, cum ar fi RomWod, Movement Vault sau The Ready State. Faceți cardio Cardio-dependenți, ascultați: încorporarea exercițiilor compuse în rutina de antrenament este cel mai rapid mod de a obține abs - nu ore nesfârșite pe bandă de alergat, așa cum suspectează mulți căutători de ab.

Totuși, Luciani spune că munca aerobă este un ingredient important în călătoria cu șase pachete. Sau, mai precis, antrenament la intervale de intensitate mare sau HIIT - gândiți-vă: 20 de secunde pornit, 10 secunde oprit sau 45 secunde pornit, 15 secunde oprit.

Conform unei revizuiri din iunie în British Journal of Sports Medicine, antrenamentul la intervale de intensitate ridicată a oferit reduceri cu 28,5 la sută mai mari ale masei absolute totale de grăsime decât antrenamentul continuu de intensitate moderată, cum ar fi alergarea. În căutarea unui HIIT sau a unui antrenament pe care îl poți face acasă?

modalități de a pierde în greutate ușor și rapid

Faceți 50 de genuflexiuni pentru a apăsa deasupra cu un rucsac în loc de o bară. Sau, încercați acest antrenament HIIT de 20 de minute la domiciliu pentru a arunca grăsimea din burtă. Puteți, de asemenea, să încercați CrossFit Open Workout Opțiunile sunt nesfârșite.

pierderea în greutate port hope

Și asta este valabil dacă obiectivul tău este să obții abs. Puteți obține mai multă mișcare în ziua dvs. De fapt, potrivit unui studiu din septembrie din BMC Sănătate Cum să ardeți grăsimea și să obțineți abs, urmând un program de exerciții de mers pe jos și cum să ardeți grăsimea și să obțineți abs un obiectiv zilnic de Combinând o rutină de antrenament cu o activitate zilnică suplimentară, vă puteți îmbunătăți compoziția corpului și reduceți total grăsimea viscerală. Iată cum arată în practică: dacă aveți un câine, plimbați-l în loc să angajați un umblător!

Sigur, aceste hacks nu vor oferi același grad de beneficii pentru sănătatea inimii ca și antrenamentele de intensitate ridicată, dar sunt bune pentru sănătatea dumneavoastră în general și vă ajută să vă sprijiniți călătoria către abdominale mai puternice și mai cizelate. Lectură conexă 8 moduri creative de a te mișca mai mult când ești blocat acasă 6.

Avantajele unui nucleu puternic

Tăiați carbohidrații rafinați Ceea ce ați auzit este adevărat: abdomenele cu șase pachete necesită la fel de multă dăruire în bucătărie ca în sala de gimnastică.

Dieta ta joacă un rol cum să ardeți grăsimea și să obțineți abs în obținerea abs. Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să reduceți aportul de carbohidrați rafinați, ceea ce înseamnă limitarea pâinii albe, a pastelor albe, a orezului alb, a covrigi, a gogoșilor și a altor alimente procesate, spune antrenorul personal certificat și dieteticianul înregistrat Charlotte Martin, RDN, CPT, proprietarul În formă de Charlotte.

Ca urmare, acestea determină creșterea și scăderea cum să ardeți grăsimea și să obțineți abs de zahăr din sânge și insulină și nu ne fac să ne simțim plini atât de mult, spune ea.

Acest lucru poate provoca pofte și poate duce la supraalimentare. Pentru a vă ajuta să înțelegeți de ce contează acest lucru, comparați o felie de pâine prăjită albă cu o felie de cereale integrale. Chiar dacă aceste pâini au exact aceleași cantități de calorii, spune Martin din cauza lipsei de fibre din pâinea prăjită albă, ți-ar fi foame după ce ai mâncat-o mai repede decât ai face dacă ai opta pentru felia de cereale integrale.

Creșterea și scăderea nivelului de insulină după ce ați consumat pâine prăjită albă poate duce la consumul mai multor calorii totale pe zi, ceea ce pierderea în greutate ovăz împotriva obiectivului dvs. Câți carbohidrați mănânci cu adevărat?

  • CUM SĂ OBȚINEȚI ABS ABSORI PENTRU BĂIEȚII ADOLESCENȚI - AB EXERCIȚII -
  • 8 moduri de a obține abs mari - fără greșeli - Pierdere În Greutate
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Absolut antrenament Pierdeți grăsimea din burtă, obțineți șase abdominale la pachet și construiți puterea de bază LA ACASĂ cu antrenamente dovedite abs baklava!
  • Încărcați proteina Lean Proteinele sunt hrană pentru mușchi.
  • Pierdere în greutate chia budincă
  • Pierderea în greutate karvana
  • Girnar slimming tea

Obțineți o imagine mai clară a aportului rafinat de carbohidrați înregistrându-vă mesele în aplicația MyPlate. Descărcați acum pentru a afla cum să vă umpleți farfuria cu alimente sănătoase, bogate în nutrienți astăzi!

De aceea, ea recomandă o dietă care să protejeze proteinele pentru persoanele care caută abs cu 6 pachete. Proteinele au, de asemenea, cel mai mare efect termic jade isabelle pierdere în greutate toate alimentele, spune ea, ceea ce înseamnă că organismul folosește mai multe calorii pentru a digera proteinele decât carbohidrații sau grăsimile.

înălțimea de scădere în greutate

Gata cu cămara sau distribuitoarele automate pe tot parcursul zilei. Cu toate acestea, și sursa proteinei joacă un rol important, așa cum sugerează studiul. Alegerea surselor slabe de proteine, cum ar fi pieptul de pui, somonul, carnea de vită hrănită cu iarbă, ouăle, fasolea, leguminoasele și lactatele cu conținut scăzut de grăsimi, vor plăti mai mult decât carnea procesată, cum ar fi cârnații și slănina, precum și bucățile grase de carne de vită.

Pentru a afla exact câtă proteină aveți nevoie, urmați această formulă de la Colegiul American de Medicină Sportivă: Împărțiți-vă greutatea în kilograme cu 2,2 pentru a o converti în kilograme, apoi înmulțiți numărul respectiv cu 1,2 și apoi cu 1,7 pentru a determina optimul gama de proteine.