Obținerea brațelor subțiri | Sfaturi | June

Subțire umeri și brațe

Dacă simți că brațele tale sunt prea groase sau dacă vrei să le faci mai ferme, poți realiza asta cu antrenamentul potrivit. Este important să ne dăm seama că nu este posibil ca o parte a corpului să fie mai slabă sau mai musculară.

De ce?

Pierdând în greutate, obțineți mai puțină grăsime pe tot corpul, astfel încât să puteți obține brațe mai subțiri și mai strânse. Combinația dintre antrenamentul de forță, antrenamentul cardio și o dietă sănătoasă poate duce la brațe musculare și mai subțiri.

A calca Metoda 1 din 3: Construiți-vă mușchii brațului Antrenează-ți bicepsul.

Acestea sunt mușchii din două părți din brațele superioare care conectează umărul la articulația cotului. Bicepsul vă permite să vă mișcați antebrațul spre corp și în sus. Dacă antrenați acești mușchi, brațele superioare din față vor deveni mai ferme. Încercați următoarele exerciții: Bucle bicepiene. Ridică-te drept cu o ganteră în fiecare mână. Țineți coatele aproape de corp și întoarceți palmele înainte.

Obținerea brațelor subțiri

Păstrați brațele nemișcate și ridicați subțire umeri și brațe către corpul dumneavoastră prin contractarea bicepsului. Continuați să ridicați greutățile până când vă ajung pe umeri. Coborâți încet brațele până când brațele vor fi din nou la lateral. Așezați-vă într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de podea. Coatele tale sunt îndreptate spre exterior, departe de corpul tău.

Împingeți-vă corpul înapoi în poziția inițială. Strângeți bine abdomenul și mușchii spatelui în timpul acestui exercițiu. Bucle de ciocan. Palmele ar trebui să fie întoarse spre corpul tău.

Care Sunt Cele Mai Bune Exercitii De Slabit Pentru Brate Si Umeri?

Ridicați greutățile până când acestea sunt la înălțimea umerilor. Coborâți încet brațele până când atârnă de părțile laterale.

Эти люди просто исчезли из истории Диаспара.

Întărește-ți tricepsul. Acești mușchi din trei părți din spatele brațelor superioare conectează partea din spate a umărului la articulația cotului. Cu ajutorul tricepsului, vă puteți întinde brațele deasupra capului sau a spatelui. Încercați următoarele exerciții: Flotări tricepiene. Acest exercițiu este aproape același cu flexiunile normale. Începeți într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de sol.

Obținerea brațelor subțiri | Sfaturi | June

Coatele și brațele ar trebui să rămână aproape de corp. Țineți mușchii stomacului și ai spatelui strânși în timpul acestui exercițiu. Scufundări tricepiene. Stai în fața unei bănci sau a unui scaun robust și pune mâinile pe margine, cu degetele în jurul marginii. Brațele tale ar trebui să fie drepte și ținute bine nemișcate.

Acum coborâți-vă până când brațul superior este paralel cu podeaua. Ții coatele aproape de corp. Împingeți-vă înapoi, astfel încât brațele să fie drepte, ca în poziția inițială. Extensii tricep.

Когда-то этой способностью обладали и люди и машины, а механизмы в Диаспаре, не изменяющиеся с течением времени, и по сию пору могли воспринимать мысленные приказы своих повелителей, Но вот сами-то жители Диаспара утратили этот дар, который когда-то они разделяли со своими механическими рабами.

Stai întins pe o bancă sau pe podea, ținând două gantere în fața ta. Brațele trebuie să fie complet drepte și pătrate subțire umeri și brațe la podea. Palmele tale sunt îndreptate spre umeri și coatele tale sunt aproape de corpul tău.

cabinele pot provoca pierderea în greutate unde pierdeți mai întâi grăsimea corporală

Coborâți greutățile până când vă ajung la urechi. Ridicați-le din nou până când brațele sunt drepte. Întărește-ți deltoizii. Acești mușchi conectează partea superioară a umerilor la centrul osului brațului superior humerusul. Acest lucru vă permite să vă întindeți brațul spre exterior, înainte și înapoi.

pierdere în greutate lanț de burtă sfaturi despre pierderea greutății

Dacă faci acești mușchi mai fermi, brațul tău va avea o subțire umeri și brațe frumoasă. Încercați următoarele exerciții: Mișcări laterale. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați ganterele în lateral, dar asigurați-vă că brațele sunt ușor îndoite. Ridicați greutățile laterale până când brațele sunt paralele cu podeaua.

strattera pierdere în greutate înainte și după nu pot pierde în greutate cu banda de lână

Coborâți încet greutățile, până când brațele sunt pe lateral. Luați o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați greutățile către bărbie - coatele vă arată. Ține ganterele cât mai aproape de corpul tău în timp ce faci această mișcare. Coborâți-le încet înapoi la poziția inițială. De asemenea, faceți exerciții pentru mușchii pieptului. Făcând o mulțime de flotări sau scânduri vă va ajuta să vă formați partea superioară a brațelor.