Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Sportivii de ardere a grăsimilor. L-carnitină: un catalizator pentru arderea grăsimilor

La un moment dat, trebuie sa pui lucrurile la punct si sa delimitezi toate miturile nutritionale care plutesc in jurul tau.

Sus Acumulati energie si incercati sa o consumati. In mod normal, organismul, arde o combinatie de carbohidrati precum glucoza si grasime si le transforma in energie. Cantitatea necesara a materiei prime in urma careia se elibereaza energie depinde de activitatea fiecarei persoane.

Dar aici e smecheria: unele dintre aceste mituri sunt de fapt adevarate! Dar care dintre ele? Pentru a va ajuta si a va scoate din ceata, am facut o lista cu 10 dintre cele mai comune sportivii de ardere a grăsimilor despre ardere a grasimilor si la finalul fiecareia din cele 10 dileme ca lucrurile sa fie simple am sa le cataloghez ca: adevar sau fictiune.

Adevar si Fictiune despre arderea grasimilor

Un gram de proteine sau carbohidrati ofera patru calorii, dar aceeasi cantitate de grasime ofera noua calorii — mai mult decat dublu. Daca mananci unt la fiecare masa, poti adauga pana la o tona de calorii…!

  1. Stau în sus să ardă burta grăsime

Sa nu mai vorbim, atunci cand mananci grasimi sanatoase. In primul rand, ele sunt mult mai usor de utilizat pentru consumul de energie decat grasimile saturate si nesaturate.

sportivii de ardere a grăsimilor

Si varietatea de grasimi sanatoase omega-3 incurajeaza de fapt o ardere a grasimilor. Hormonii tiroidieni sunt produsi de glanda tiroida si sunt extrem de importanti in guvernarea ardereii grasimilor.

L-carnitină: un catalizator pentru arderea grăsimilor

Cand scade cantitatea de carbohidrati nivelul hormonilor tiroidieni scade, astfel incetineste procesul de ardere a grasimilor. Deci, grăsime arzător universal doză nivelului de carbohidrati adecvat — suficient pentru a permite un antrenament intens, greu care sa tina hormonii sub control — este modul inteligent de abordare.

Cand se tine o dieta pentru slabire, puteti sa va pastrati carbohidratii la aproximativ 0,5 grame per kilogram din greutatea corporala. Cu toate acestea, din moment ce dietele sarace in carbohidrati sunt eficiente pentru a obtine slabirea, atunci cand se scade nivelul sub 0,5 grame, se adauga o zi mai bogata in carbohidrati aproximativ 1 sau mai multe grame pe kilogram o data pe saptamana.

Aceasta poate fi o nouă variantă de ghemuite, excluderea anumitor suplimente sau produse din dietă. Astăzi vom vorbi despre o substanță foarte eficientă care promovează arderea activă a grăsimilor subcutanate. Ce este L-carnitina??

Deci, pur si simplu stand hidratat poate ajuta la mentinerea ratei metabolice optime, deci arderea grasimilor. Se pare ca apa rece ridica rata metabolismului deoarece corpul trebuie sa consume energie pentru a incalzi apa la temperatura corpului.

ZONA DE ARDERE

Bea un plus de 2 cani de apa rece intre mese pentru a mentine procesul de ardere a grasimilor activ. Cand te trezesti infometat si sari peste micul dejun, nivelul de leptina, hormonul de proteine care regleaza apetitul si metabolismul se schimba incurajand astfel organismul sa-si pastreze grasimea.

In plus, saritul peste micul dejun faciliteaza o stare catabolica, adica o stare de irosire a masei musculare care determina metabolismul sa incetineasca.

Ai dormit timp de sapte sau opt ore sau poate mai mult, ceea ce inseamna ca ai fost intr-o stare de repaus alimentar.

Inafara de spalatul pe dinti, primul lucru la care ar trebui sa te gandesti dimineata este sa consumi proteine si carbohidrati adecvati. Starea catabolica este de asemenea un motiv de ingrijorare pentru culturistii profesionisti.

Olympia -Jay Cutler, se trezea in mijlocul noptii și bea un shake de proteine doar pentru a ramane anabolic.

SLABIRE SI ARDEREA GRASIMII

Atunci cand incerci sa te definesti, sfatul este sa tinzi usor spre zero carbohidrati la ultimele doua mese ale zilei — exceptie fac cei care se antreneaza tarziu. Sportivii de ardere a grăsimilor te antrenezi pe timp de noapte sa presupunem ca la sportivii de ardere a grăsimilor 20 incepe antrenamentul trebuie sa mananci ceva inainte, adica o masa care sa includa o cantitate mica de carbohidrati care se digera lent si proteine izolate sau hidrolizate.

Si dupa antrenament ai nevoie de putini carbohidrati care se digera rapid chiar daca se face ora 23, pentru a porni procesul recuperarea musculara si a evita starea catabolica vezi partea 4 din articol. Daca va antrenati seara aveti nevoie aproximativ 20 g de carbohidrati care se digera lent cum ar fi produse din fructe sau cereale integrale paine din grau integral, tarate, fulgi de ovaz cu 30 de minute inainte de antrenament si de g de carbohidrati care se digera rapid cum ar fi bauturile pentru sportivi, jeleuri la 30 de minute dupa.

Acest lucru ajuta corpul sa reintre intr-o stare anabolica de crestere dupa mai multe ore de repaus alimentar peste noapte.

  • Produse pentru slabire si arderea grasimilor: Weider
  • Pierde greutatea pe lamictal
  • L-carnitină: un catalizator pentru arderea grăsimilor - Produse
  • Против своего желания Олвин улыбнулся и вслед за Хилваром прошел воздушный шлюз.
  • Furios burner brandon carter
  • Mass gainer fat burner

Desigur, carbohidratii simplii sunt o necesitate dupa antrenament fie ca este vorba de ridicare sportivii de ardere a grăsimilor cardio pentru a reveni rapid la o stare anabolica, o stare care a fost intrerupta de antrenament.

Acestea fiind spuse, in toate celelalte momente ale zilei, exceptie facand micul dejun si masa de dupa antrenament, ia o pauza de carbohidrati simpli. Cu toate acestea, cand grasimea din corp incepe sa fie folosita, organismul incepe sa se bazeze pe o sursa alternativa de energie: proteine. Acesta este momentul in care trebuie sa cresti semnificativ aportul de proteine pe care il mananci pentru a evita o stare catablica.

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Incepe un proces in care corpul pierde tesut muscular, prin urmare metabolismul tau scade. Si cand metabolismul scade, procesul de ardere a grasimilor scade, lucru care submineaza ideea de a fi pe o dieta de ardere a grasimilor.

sportivii de ardere a grăsimilor

Cand definirea este scopul, 2 grame de proteine pe un kilogram din greutate corporala pe zi pot sa devina insuficiente — trebuie crecut pana la aproximativ 3 sau poate 3½, in functie de necesitate grame pe kilogram pentru a pastra masa musculara la acelas nivel.

Repet: Sa nu sari peste masa dinaintea antrenamentului.

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Masa pre-antrenament iti va da energia necesara si resursele de care ai nevoie pentru a face un antrenament greu, astfel poti sa arzi surplusul de calorii. Daca raspunsul e ca nu reuseste sa se antreneze intens, asta e un indiciu ca mananca prea putin si face o greseala imensa prin reducerea caloriilor in detrimentul mentinerii capacitatii sale de a se antrena din greu.

sportivii de ardere a grăsimilor

Antrenamentele intense te ajuta sa dai jos grasime, deci sa scazi procentul de gasime corporala, adica sa te definesti. Antrenamentele grele iti stimuleaza metabolismul. Cei care nu mananca in orele precedente antrenamentului ajung sa se suprantreneze fara sa isi dea seama, rata metabolica scade si pierd masa musculara pur si simplu pentru ca nu pot sustine antrenamentul.

sportivii de ardere a grăsimilor

Cu doua pana la trei ore inainte de antrenament, consuma g de proteine dintr-o sursa cu un nivel scazut de grasimi carne de pui slaba, curcan sau carne de vita si g de carbohidrati care se digera lent fulgi de ovaz, paine din cereale integrale sau cartofi dulci apoi in jur de 30 de minute inainte de antrenament, se iau 20 g de proteine care au o absortie rapida zer in mod ideal si o alta g de carbohidrati care se digera lenta.

Atunci cand esti intr-o faza de ardere a grasimilor, pastreaza mesele cina si gustarile luate mai tarziu in a doua parte a zilei mai mici decat la micul dejun si la masa de pranz.

În termeni de ardere a grăsimii, cafeina acţionează prin combinarea cu celulele grase şi îmbunătăţirea lipolizei. Prin acest proces grăsimea părăseşte celula pentru a ajunge în ţesuturi, cum ar fi ţesutul muscular, unde este arsă pentru energie. De asemenea, cafeina ajută aceste celule să nu mai depună direct grăsimea. În timp ce băutul cafelei este metoda folosită de cei mai mulţi oameni pentru a-şi lua porţia de cafeină, îţi sugerăm să rămâi fidel administrării cafeinei sub formă de tablete.

De asemenea, scade consumul de carbohidrati pe parcursul zilei, pana la punctul in care orice gustare luata tarziu este in primul rand compusa din proteine. In cazul in care ai de gand sa mananci un cartof dulce, mananca-l la pranz sau ca parte a unei mese pre-antrenament. La cina, incearca sa te limitezi la carbohidrati proveniti din legume.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor

Daca te antrenezi pe timp de noapte, a se vedea sportivii de ardere a grăsimilor cinci din articol. Nu e nimic gresit in a consuma o ceasca de cafea dimineata, dar pentru a maximiza efectele de ardere a grasimilor, cel mai bun moment pentru a bea cafea este cu aproximativ o ora inainte de antrenament.

Cercetarile pe aceasta tema arata ca, consumul de cofeina inainte de antrenament te poate face mai puternic in sala si reduce durerile musculare in timpul antrenamentului, ambele motive permitand un antrenemanet mai intes, greu.

Cercetarile arata ca formele de supliment de cofeina pastile sau pulberefunctioneaza mai bine decat cafeaua.

sportivii de ardere a grăsimilor

Desigur, trebuie tinut cont si de calorii. Daca esti supraalimentat, cofeina nu o sa te slabeasca, mai ales daca adaugi calorii din zahar. Bea cafea neagra si stai departe de caffe latte si moccacino.