Raportul de grăsime corporală la pierderea în greutate

Raportul macronutrient pentru pierderea în greutate. Consumul de Macronutrienti recomandat de FDA

Raportul dintre proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate - cum se calculează în funcție de formule. Există contraindicații, consultați un medic. Obținem proteine, grăsimi și carbohidrați în fiecare zi cu alimente și toate acestea sunt vitale pentru noi. Aceste substanțe sunt conținute în cantități practic în orice produs alimentar și se numesc macronutrienți. Și de ce avem nevoie de ele?

raportul macronutrient pentru pierderea în greutate ghidul de pierdere în greutate pentru începători

Care sunt proteinele, grăsimile și carbohidrații? Proteina este un material de construcție pentru toate celulele corpului. Acestea sunt compuse din aminoacizi, care sunt împărțiți în nenăscut și neînlocuiți.

Înlocuibile pot fi sintetizate în corpul uman, de neînlocuit ajunge acolo exclusiv ca parte a alimentelor. Proteinele sunt necesare pentru creșterea, dezvoltarea și, în general, pentru raportul macronutrient pentru pierderea în greutate proces fiziologic; în același timp, ele sunt complet sigure în ceea ce privește acumularea posibilă excesul de greutate.

Grăsimi - sunt compuse din acizi grași, care sunt împărțiți în saturați, mononesaturați și polinesaturați. Astăzi, toată lumea cunoaște acizii omega-3 și omega-6 care aparțin grupului de polinesaturați și capabili să scadă nivelul de colesterol. Grăsimile sunt, de asemenea, necesare pentru absorbția vitaminelor, sinteza unui număr de hormoni, funcționarea normală a multor sisteme corporale.

raportul macronutrient pentru pierderea în greutate hgh pentru a pierde grăsimea corporală

Acestea sunt conținute în produsele alimentare atât de origine animală carne, pește, produse lactatecât și vegetale nuci, semințe, uleiuri vegetale. Excesul de adaos de grăsimi este o modalitate de a raportul macronutrient pentru pierderea în greutate armonia. Carbohidrații sunt principala sursă de energie. Ele sunt simple glucoză, sucroză și altele și complexe fibre, glicogen. Degradarea carbohidraților dă energie organismului, porțiunea necheltuită raportul macronutrient pentru pierderea în greutate care poate fi transformată depozite grase.

Principalele surse de carbohidrați sunt legumele, fructele, cerealele, dulciurile. Macronutrienți și calorii Pentru a-și păstra sănătatea și greutatea corporală constantă, trebuie să existe un anumit raport al acestor nutrienți în dieta unui adult.

Intrarea sistem digestivproteinele, grăsimile și carbohidrații se descompun prin eliberarea energiei necesare pentru implementarea proceselor de viață. Energia produsă este măsurată în kilocalorii kcaladesea numite calorii pentru scurt.

  • Obținerea viermilor să piardă în greutate
  • În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți.
  • Când vine vorba de pierderea în greutate, cel mai important factor este să mănânci mai puțin.
  • Pierdere în greutate stilul japonez
  • Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților.
  • Tj warren pierdere în greutate
  • Vrăjitoare pe brațe după pierderea în greutate

Valoarea energetică a macronutrienților nu este aceeași. Consumul caloric și raportul macronutrient pentru pierderea în greutate Greutatea unei persoane depinde de cât de multe calorii intră în organism și cât de mult este consumat.

Raportul de grăsime corporală la pierderea în greutate

Dacă aceste cantități sunt aproximativ egale, masa rămâne stabilă. Dacă sunt consumate mai multe calorii decât cele consumate, energia este stocată "în rezervă" sub formă de depozite de grăsimi. În consecință, pentru a pierde în greutate, trebuie să cheltuiți mai multe calorii decât consumați cu alimente.

Pentru a calcula conținutul caloric zilnic al alimentației și a calcula cantitățile necesare de proteine, grăsimi și carbohidrați, utilizați o serie de formule simple. Încearcă să faci calcule pentru tine folosind aceste formule și exemple. În primul rând trebuie să calculați rata metabolică bazală.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

De exemplu, o femeie de 30 de ani cu o înălțime de cm și o greutate de 65 kg. Să presupunem că femeia noastră lucrează într-un birou, în esență, aceasta este o slujbă sedentară pe care o duce la transport. Cu toate acestea, face gospodărie, îi place să meargă la cumpărături și, uneori, se rătăcește într-un club de fitness.

raportul macronutrient pentru pierderea în greutate cât de mult timp pentru pierderea în greutate

Aceasta înseamnă că coeficientul său de activitate este de 1. Acum trebuie să stabiliți rata zilnică consumul de calorii conform formulei: Metabolismul bazal x coeficient de activitate.

Calorii și Ratiuri de carbohidrați-proteine

Scăpând kcal de figura rezultată, obținem numărul de calorii pe care trebuie să-l consumăm pentru a pierde în greutate. În aceste calcule este foarte important să ne amintim că calorii zilnice Dieta pentru femei nu trebuie să fie sub kcal.

Bju ca o componentă a pierderii eficiente în greutate. Considerăm conținutul de calorii al dietei Formula pentru calcularea bju pentru pierderea în greutate. Considerăm conținutul de calorii al dietei Pentru cei care au uitat: macronutrienții sunt substanțe organice care sunt direct implicate în viața corpului - acestea sunt proteine, grăsimi și carbohidrați. Să ne amintim încă o dată cum să calculăm corect rata BZHU pentru tine. Norma proteinelor, grăsimilor și carbohidraților Voi face imediat o rezervare că vorbim raportul de grăsime corporală la pierderea în greutate despre mâncare de calitate.

Calorii mai mici decât această cifră vor afecta negativ sănătatea. Păstrarea de calorii în coridor, veți pierde în continuare greutate. Și, în sfârșit, calculul cantității de proteine, grăsimi și carbohidrați.

raportul macronutrient pentru pierderea în greutate em pierde greutatea

Și calculăm proporția pe care ar trebui să o ia, având în vedere limita superioară și inferioară a coridorului caloric. Desigur, acesta este un calcul aproximativ și aceste cantități nu trebuie respectate cu o precizie de o zecime dintr-o unitate.

Un alt obstacol în calea scăderii în greutate Sperăm că ați ajuns cu succes la sfârșitul calculelor și acum aveți o foaie de numere în fața dvs.

Și cum să reușești? Aici începe următorul lot de dificultăți. Nu există aproape niciun tip de hrană în lume care să conțină numai proteine, doar grăsimi sau doar carbohidrați - toate produsele sunt amestecate, cu o predominanță a anumitor compuși.

raportul macronutrient pentru pierderea în greutate cele mai bune ovăz pentru pierderea de grăsimi

Deci, de grame intek evolution fat burner recenzii carne nu echivalează cu de grame de proteine. Și încercând să vă aduceți dieta în armonie perfectă cu rezultatele exercițiilor dvs. Toate macronutrienții de bază trebuie să fie prezenți în rația zilnică a unei persoane.

Eșecul sau restricționarea severă a unora dintre ele va afecta negativ sănătatea și bunăstarea. Pe de altă parte, fiecare persoană este individuală, iar nevoia de anumite substanțe poate fi, de asemenea, diferită. Numărătoarea cantității de proteine, grăsimi și carbohidrați este doar una din multele moduri de a obține slimitate și sănătate. Dar, în același timp, unul dintre cele mai dificil de efectuat.

Ce sunt macros?

Deci, nu este necesar să o urmăriți cu strictețe. Veți obține rezultate mai puțin dacă consumați doar o dietă variată, încercând să consumați mai puțin grăsimi animale și dulciuri.

raportul macronutrient pentru pierderea în greutate mintea corpului subțire

Și puteți petrece timpul eliberat de calcule complicate, cu un beneficiu mai mare: în primul rând - pentru a vizita sala de gimnastică, apoi - pentru a vă actualiza dulapul