Dieta cu porumb - Confetissimo - blogul femeilor

Porumb pentru a pierde în greutate. Dieta cu porumb. Beneficiile și daunele pierderii în greutate

Dieta cu porumb. Beneficiile și daunele pierderii în greutate

Porumb pentru a pierde în greutate este un bob foarte sănătos și este una dintre componentele meniului dietetic. Care este efectul acestei legume asupra pierderii în greutate, precum și în ce formă și cum să o utilizați cel mai bine - în acest articol.

Este posibil să slăbești pe porumb Acest produs nu are cea mai mică cantitate de calorii de la 96 la kcal la g, în funcție de soidar este totuși un produs cu conținut scăzut de calorii. Cele mai puțin bogate în calorii sunt soiurile galbene, iar cele albe conțin în medie scoateți celulele de grăsime din toxins kcal.

Avantajele acestui produs sunt că este absorbit încet de corp până la 4 oreoferă o senzație de plenitudine pentru o lungă perioadă de timp, iar pauza dintre mese este mai ușor de tolerat. Porumbul a fost cultivat acum mii de ani în America de Sud. Această ureche a fost venerată de azteci, zeul porumbului fiind considerat unul dintre principali. Macronutrienți - potasiu, calciu, magneziu, fosfor, sodiu.

porumb pentru a pierde în greutate

Oligoelemente - fier, mangan, cupru, seleniu, zinc. Această compoziție aduce următoarele beneficii corpului uman: are un efect bun asupra sistemului cardiovascular; îmbunătățește metabolismul; poate fi utilizat pentru diabetul zaharat; nu conține gluten; îmbunătățește imunitatea; are efect antioxidant. În plus, toate aceste proprietăți sunt păstrate de produsele tratate termic.

Deci, puteți mânca porumb pentru a pierde în greutate, dar acest lucru este puțin probabil să se întâmple dacă mâncați mult din el sau utilizați alte surse de carbohidrați. Care este cel mai bun pentru a slăbi După ce ați decis să includeți acest produs în meniul dvs. Indiferent de modul în care decideți să mâncați porumb, nu ar trebui să adăugați sare sau ulei, deoarece sarea reține apa în organism, iar uleiul crește caloriile.

O privire la nutriție

Nutriționiștii recomandă consumul încet, mestecând bine. De asemenea, ar trebui să țineți cont de contraindicațiile pentru utilizarea acestei legume. Porumbul este contraindicat cu tendința la tromboflebită, cu distrofie și exacerbarea bolilor gastro-intestinale.

Cum am SLABIT 16 KG intr-o LUNA ?? - Vlog 967

Este posibil să mâncați porumb fiert în timp ce pierdeți în greutate Cel mai bine este să includeți legume fierte în dietă sezonier, mai degrabă decât să le folosiți congelate, care sunt adesea fierte înainte de a fi trimise la congelator.

Acestea fiind spuse, cel mai bine este să-l gătiți singur, deoarece vânzătorii ambulanți adesea înmoaie urechile în sare sau folosesc amelioratori de aromă.

porumb pentru a pierde în greutate

Beneficiile și daunele porumbului fiert la dietă Un produs fiert nu mai conține atât de multe vitamine, dar reține toate mineralele și nutrienții. Două spice de porumb fierte vă oferă o senzație de plinătate și conțin aproximativ de calorii, care pot fi echivalate cu o masă completă dietetică. Există diete bazate pe consumul de porumb gătit, iar recenziile sunt pozitive. Acestea combină acest produs cu legume și fructe cu conținut scăzut de calorii, diverse ierburi.

Dar proteinele și alte boabe sunt interzise. Doar nu vă recomandăm să consumați mere acre, deoarece acest lucru poate duce la creșterea formării gazelor.

Amidon de porumb și scădere în greutate Pierderea în greutate este cel mai de bază un exercițiu de fizică aplicată.

Zilele de post sunt aranjate pe știuleți gustoși, consumând nu mai mult de 1 kg pe zi. Această cantitate este împărțită în 5 mese și apă potabilă sau un decoct de mătase de porumb. Consumul de urechi fierte pentru scăderea în greutate nu este recomandat persoanelor cu coagulare crescută a sângelui, cu exacerbări ale tractului gastro-intestinal.

În primul caz, nu îl puteți abandona complet în funcție de gradul boliici să-l limitați în mod semnificativ și în niciun caz să nu stați la o dietă mono cu această legumă. În al doilea caz, aveți nevoie de o dietă nu pentru a pierde în greutate, ci pentru a îmbunătăți funcționarea sistemului digestiv. Pentru scăderea în greutate, decocturile și tincturile din mătase de porumb sunt foarte utile.

Amidon de porumb și scădere în greutate

Au proprietăți diuretice excelente, ceea ce vă permite să eliminați excesul de lichid din corp. Puteți mânca porumb conservat la dietă?

Este bine să includeți boabe de porumb conservate în meniu iarna sau primăvara, când această legumă nu este încă în sezon.

porumb pentru a pierde în greutate

Nutriționiștii recomandă ca conservele să fie incluse în dietele de slăbit în cantități limitate. Beneficiile și daunele conservelor de porumb pentru slăbit Boabele de porumb conservate sunt un ingredient în diferite feluri de mâncare și au un gust excelent. Acestea ar trebui adăugate la alimente ca adaos la salate sau supe dietetice. Nu provoacă balonare, cum ar fi porumbul crud sau porumbul fiert.

Se potrivesc bine cu legume proaspete și fierte, carne și pește. Dar nu are multe elemente utile găsite în porumbul crud sau fiert și conține mai multă sare.

Un indice glicemic foarte ridicat

Ar trebui să porumb pentru a pierde în greutate cu atenție compoziția conservelor - uneori zahărul și potențialii aromelor sunt incluși în marinată, porumb pentru a pierde în greutate ce va crește conținutul de calorii și va afecta negativ digestia. De exemplu, un amplificator de aromă atât de răspândit precum glutamatul monosodic afectează negativ retina, poate provoca gastrită și ulcere, poate provoca dependență, după care mâncarea pare lipsită de gust fără ea.

În plus, are un efect negativ asupra sistemului nervos central și nu este recomandat pentru utilizare de către femeile însărcinate, copii și adolescenți. Prin urmare, este necesar să vă opriți la un produs de la un producător de încredere, care a fost preparat numai cu sare. Când luați porumb pentru slăbit, asigurați-vă că respectați rata recomandată - porumb pentru a pierde în greutate mai mult de două linguri pline.

Cu toate acestea, chiar și sub această formă, un produs conservat nu poate fi utilizat pentru pierderea în porumb pentru a pierde în greutate de către persoanele cu tromboflebită, în timpul unei exacerbări a bolilor gastro-intestinale, precum și de către cei care urmează o dietă fără sare.

Porumb crud pentru dieta ta Proaspăt, oferă un rezultat bun pentru pierderea excesului de greutate și conține cantitatea maximă de vitamine.

porumb pentru a pierde în greutate

Cu toate acestea, produsul brut nu este atât de gustos, deoarece soiurile consumate proaspete nu sunt cultivate aici. În acest sens, nu trebuie inclus în alimente mai mult de trei zile. Cu o dietă mai lungă, este indicat să folosiți această legumă fiartă. La ce oră este mai sănătos să mănânci porumb?

Porumbul este digerat încet de corp și ar trebui consumat în anumite momente ale zilei. Noaptea Oamenii care doresc să slăbească deseori se întreabă dacă pot mânca porumb seara.

porumb pentru a pierde în greutate

Noaptea, corpul uman se odihnește și toate procesele metabolice încetinesc, astfel încât nutriționiștii nu sfătuiesc să luați acest produs pentru cină. În acest sens, seara este mai bine să mâncați alimente mai ușoare, și anume iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, chefir sau brânză de vaci.

Torturi de porumb: Gustarea te poate ajuta cu adevărat să slăbești?

Legumele fierte și aburite morcovi, sfeclă, varză sunt potrivite. Ultima masă trebuie efectuată cu ore înainte de culcare. Pentru mic dejun Acest produs este excelent pentru a fi luat dimineața. Boabele acestei cereale pot fi adăugate la o omletă, o salată de legume proaspete ardei, roșii, castraveți, varză și verdeață, orez.

De asemenea, aflați dacă puteți hrăni iepurii cu porumb. Porumbul poate fi inclus în alimente pentru scăderea în greutate, dar nu suprautilizat cu alți carbohidrați.

Evitați conservele cu adaos de zahăr și nu folosiți ulei.