Ce este IIFYM?

Pierderea în greutate pe iifym

Gânduri finale IIFYM este o dietă flexibilă care nu stabilește reguli sau restricții cu privire la alegerile dvs.

Calculator macro | Cum să vă calculați macro-urile pentru o dietă flexibilă și IIFYM

Simplificând manipularea aportului dvs. Nu numai că IIFYM este simplu și ușor de urmărit, dar poate ajuta și la promovarea responsabilității și a conștientizării cu privire la alegerile dvs. Poate fi, de asemenea, o alegere bună pentru cei care doresc să își atingă obiectivele, în timp ce se bucură în continuare de mâncarea preferată cu moderație.

Citiți tot ce trebuie să știți despre IIFYM, inclusiv unele dintre beneficiile, dezavantajele și instrucțiuni pas cu pas pentru a-l urma.

Ghid IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile tale) Ghid pentru scăderea greutății

În loc să numărați calorii, planul dietetic IIFYM implică urmărirea aportului de proteine, grăsimi și carbohidrați. Conceptul de IIFYM a fost dezvoltat de Anthony Collova, care s-a săturat de dietele tradiționale și a început să-și manipuleze aportul de macronutrienți pentru a slăbi. În pierderea în greutate pe iifym ce unii susțin că este o metodă flexibilă și eficientă de a pierde în greutate, alții observă că ar putea contribui la obiceiuri alimentare nesănătoase și poate nu este o potrivire pentru toată lumea.

Site-ul IIFYM oferă un instrument gratuit pentru a-ți determina nevoile, făcând ușor să începi să îți adaptezi dieta și să urmărești aportul de nutrienți.

Totul despre dieta IIFYM (Dieta flexibilă)

Cu toate acestea, vă puteți da seama și de nevoile dvs. Iată câțiva pași simpli pentru a număra macro-urile. Determinați rata metabolică bazală Rata metabolică bazală este un termen folosit pentru a descrie cantitatea de calorii pe care corpul tău o arde în repaus, în funcție de vârsta, înălțimea și greutatea corporală.

Ți-ai dori să poți mânca tot ce ți-ai dorit în timp ce țineai o dietă? Ei bine, teoretic, poți. Dacă se potrivește cu macro-urile dvs. IIFYM înseamnă să mâncați toate alimentele dorite, atâta timp cât se potrivește cu raportul dvs.

Calculatorul macro gratuit IIFYM vă poate ajuta să determinați acest număr ușor, dar puteți conecta informațiile dvs. Cont pentru activitatea fizică Deoarece rata metabolică bazală măsoară doar cantitatea de calorii arse în repaus, este important să ținem cont de orice activitate fizică pe care o desfășori în timpul zilei.

  • Creșterea în greutate pierderea oboselii libidoului
  • - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  • Mănânc bine dar nu pierd greutatea
  • IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile dvs.): Ghid pentru începători - Nutriție -
  • Pierderea ușoară în greutate fără dietă.

Pentru a face acest lucru, pur și simplu multiplicați rata metabolică bazală cu un factor de activitate, care ar trebui să se bazeze pe cât de activ sunteți fizic. Sedentar: x 1,2 exercițiu foarte limitat Ușor activ: x 1. Ajustați pe baza obiectivelor După ce ați calculat câte calorii ar trebui să consumați în fiecare zi pentru a vă menține greutatea, este timpul să vă ajustați în funcție de obiectivele dvs.

Calculați nevoile de macronutrienți În continuare, este timpul să determinați raportul de macronutrienți pe care ar trebui să îl vizați. Caloriile rămase din dieta dvs.

Iifym pentru pierderea grăsimii

De asemenea, puteți modifica raportul dvs. Începeți urmărirea După ce ați stabilit nevoile de macronutrienți și calorii, este timpul să începeți să vă monitorizați aportul. Utilizați un tracker online de fitness sau un jurnal alimentar pentru a urmări aportul dvs.

Can You Combine IIFYM (Macro Tracking) \u0026 Intermittent Fasting?

Iată câteva dintre motivele principale pentru a lua în considerare pierderea în greutate pe iifym plan de mâncare popular. Poate crește pierderea în greutate Pentru mulți, urmarea IIFYM are ca rezultat pierderea în greutate crescută și compoziția corporală îmbunătățită. Acest lucru se datorează în primul rând faptului că implică reducerea aportului caloric, care este o componentă importantă a pierderii în greutate.

  1. Venele varicoase mai rău după pierderea în greutate

De asemenea, este relativ bogat în proteine, care s-a dovedit a reduce pofta de mâncare, aportul caloric și greutatea corporală. În plus, proteina s-a dovedit, de asemenea, că scade nivelul de ghrelin, hormonul care este responsabil pentru stimularea sentimentelor de foame.

50-30 - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Cu toate acestea, rețineți că potențialul de pierdere în greutate IIFYM poate varia destul de mult în funcție de calitatea dietei. Umplerea alimentației cu alimente procesate care nu au nutrienți, de exemplu, poate să nu fie la fel de eficientă pentru pierderea în greutate sau pentru sănătatea generală.

  • Aplicații distractive pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate
  • Tot ce trebuie să știți despre blogul IIFYM (Dieta flexibilă) Cum se mănâncă Coaching
  • Pierderea biosimului pe bază de ceai pe bază de plante
  • IIFYM creează un calculator TDEE unic pentru pierderea în greutate pe site
  • Iifym pentru pierderea grăsimii |
  • Mai exact, acesta este calculatorul TDEE, care ajută la calcularea cheltuielilor energetice zilnice totale TDEE ale oamenilor pe baza activităților lor zilnice.

Ar putea îmbunătăți calitatea dietei Planul IIFYM nu stabilește nicio restricție cu privire la alimentele care sunt permise. Deși acest lucru nu lasă loc erorilor și alegerilor nesănătoase, cum ar fi mâncarea rapidă, mesele convenabile sau ingredientele procesate, este mult mai ușor să vă concentrați pe alimentele întregi nutritive care se pot încadra în raportul dvs. Promovează responsabilitatea IIFYM vă solicită să urmăriți toate alimentele pe care le consumați în timpul zilei pentru a vă asigura că vă respectați obiectivele dvs.

Odata cu puterea tot mai mare a yuanului de gheata din banca centrala a pietei, unii oameni care au urmarit initial in jurul patratului nu au putut rezista la frigul sever din piata. El a sforait puternic la Cong Yun si a continuat De cand ai ales sa urmezi acesti oameni prosti, atunci te voi completa si te voi lasa sa mori cu ei, dar nu iti inchipui ca te omor, ci sa te las sa-i omori si sa te angajezi sinucidere. Oamenii de pe Insula Sin si chiar cei de pe continentul yuan interzis, stiu ca dr.

Acest lucru poate ajuta la prevenirea pășunării sau a gustării pe tot parcursul zilei pentru a vă ajuta să vă păstrați responsabilitatea. Studiile arată că păstrarea unui jurnal alimentar ar putea îmbunătăți pierderea în greutate.

Cel mai bun supliment de pierdere în greutate rapoartele de consum

Conform unui studiu din în jurnal obezitatea, înregistrarea aportului alimentar zilnic a fost asociată semnificativ cu pierderea în greutate crescută. Mai mult decât atât, participanții au obținut și mai rapid la înregistrarea aportului zilnic și au redus timpul petrecut cu 37 la sută pe parcursul studiului de șase luni. Flexibil și ușor de urmărit Adesea, dietele se bucură de flexibilitatea dietei IIFYM, deoarece sunt simple, ușor de urmat și nu au aceleași reguli și reglementări stricte ca alte diete.

bauturi diy pentru a pierde in greutate pierdere în greutate dr beaumont tx

În schimb, aproape orice aliment poate fi savurat, atât timp cât se încadrează în alocarea proteinei IIFYM, grăsimilor și carbohidraților. Deși acest lucru nu înseamnă că ar trebui să vă încărcați cu mâncarea de gunoi, este posibil să vă bucurați din când în când de gusturile preferate cu moderație.

În primul rând, dieta se concentrează exclusiv pe aportul de macronutrienți, dar nu ține cont neapărat de calitatea dietei. De fapt, aproape orice fel de mâncare se poate încadra în dietă, inclusiv ingrediente procesate, cum ar fi mâncarea prăjită, chipsuri, biscuiti și fursecuri.

pierde greutatea 5kg în 15 zile bpi pierdere de grăsime

Concentrați-vă pe alimente întregi, bogate în nutrienți, nu numai că ușurează îndeplinirea obiectivelor dvs. Deoarece dieta necesită să vă urmăriți și să monitorizați cu atenție aportul alimentar, acesta poate, de asemenea, să promoveze obiceiuri alimentare nesănătoase.

healthkart fat burner 14 zile de slăbire teatox pe bază de plante

Din acest motiv, deseori nu este recomandat celor cu istoric de alimentație dezordonată. De asemenea, necesită o cantitate bună de timp și efort pentru a cântări și a înregistra tot ceea ce mănânci. Din această cauză, poate interfera și cu anumite situații sociale și poate fi problematic pentru unele persoane. Pe dieta IIFYM, poate fi, de asemenea, ușor să alunecați într-o rutină și să selectați aceleași alimente cu care vă puteți pierderea în greutate pe iifym mai confortabil.

IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile dvs.): Ghid pentru începători

Cu toate acestea, acest lucru poate reduce diversitatea dietei tale și poate face mai dificilă obținerea gamei de vitamine, minerale și antioxidanți importanți de care are nevoie organismul tău. Pentru a calcula raportul pierderea în greutate pe iifym de macronutrienți, puteți utiliza un calculator IIFYM sau puteți determina nevoile dvs.

Urmărirea aportului de macronutrienți poate ajuta la creșterea pierderii în greutate, la îmbunătățirea calității dietei și la promovarea responsabilității. Dieta este, de asemenea, foarte flexibilă și ușor de urmat.

Pește gras, precum somonul, sardinele și hamsiile Produse lactate cu grăsimi complete, precum brânza, smântâna, laptele integral și iaurtul Maioneză Nuci și unturi de nuci Uleiuri din fructe, nuci și semințe măsline Semințe, precum chia și inul Alimente bogate în carbohidrați Pâine, cereale, paste și produse coapte Leguminoase, precum fasolea, lintea, arahide, mazarea și soia Cereale, precum ovăz, grâu, orz, secară și orez Fructe, în special banane, plantane, mango și mere Pseudocereale, precum amarantul, hrișca, meiul, quinoa, tefful și orezul sălbatic Legume amidonice, cum ar fi cartofii, cartofii dulci, dovlecelul de iarnă și porumbul În timp ce urmărirea este importantă, nu este necesar să vă stresați cu privire la lovirea macros dvs. Atâta timp cât nu treceți peste fiecare macronutrient cu mai mult de 5 grame sau cu mai puțin de 10 grame, ar trebui să vedeți în continuare rezultate. Se recomandă să rămâneți la 5 sau 10 grame pentru fiecare macronutrient pentru cele mai bune rezultate. Nivelul de activitate este contabilizat atunci când macro-urile sunt calculate inițial. Exercițiul este recomandat, dar nu este necesar.

Pe de altă parte, dieta nu are prioritate pentru ingrediente de înaltă calitate, poate promova obiceiuri alimentare nesănătoase, poate reduce diversitatea dietei și poate dura foarte mult.

Dacă decideți să urmați o dietă IIFYM, asigurați-vă că includeți o varietate de alimente sănătoase întregi în planul dvs.