Adevărul despre "Zona de ardere a grăsimilor"

Grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi

Zona de ardere a grăsimilor arde într-adevăr o grăsime mai rapidă?

grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi pierde în greutate cu slim și sassy

Motivul este simplu. Grăsimea este un combustibil lent care necesită oxigen pentru ao transforma într-o energie utilizabilă, deci este minunat pentru un exercițiu lung, stabil, lent, cum ar fi rucsacul sau ciclismul pe distanțe lungi.

Majoritatea oamenilor grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi suficientă cantitate de grăsime corporală stocată pentru a alimenta activitatea scăzută pentru zile și zile, fără a scăpa de energie, dar dacă doriți să mergeți rapid, să pierderea în greutate etf complet sau să ardeți cele mai multe calorii pe minut, trebuie să vă bazați pe carbohidrați glicogen care consumă mai rapid energie.

Transformarea grăsimilor în combustibil durează mai mult timp și necesită mult oxigen.

grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi pierderea în greutate pentru supraponderali sever

În cea mai strictă definiție, acest lucru se numește metabolism aerobic. Instruirea intensivă HITpe de altă parte, tinde să utilizeze metabolismul anaerob sau glicoliza pentru a transforma rapid glicogenul stocat în energie pentru a-și exercita efortul.

grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi pierdere în greutate articole științifice

Acest proces se poate întâmpla cu puțin sau fără oxigen. Dezavantajul metabolismului anaerob este că el are o cantitate limitată de aprovizionare, iar atunci când rămâneți în afara glicogenului stocat, în mod obișnuit în jurul valorii de două ore, va trebui să încetinești și să începi să utilizezi metabolismul aerobic sau să reîncarci magazinele de glicogen cu unele ușor pentru digerarea carbohidratilor.

  1. Împotriva vârstei Arderea grasimilor acasa, meniu cont utilizator Claudiu a dat jos 30 de kilograme:.
  2. Pregătirea la intervale pentru nivelul intermediar până la 25 de minute duminică Mersul pe jos minute În faza inițială, nu vă faceți griji pentru cât de intens este antrenamentul, principalul lucru este că acestea sunt în mod continuu.
  3. Nu am pierdut în greutate în această săptămână
  4. Cum de a calcula ritmul cardiac optim pentru arderea grasimilor Ritm Optim De Normele formei fizice aerobice pentru bărbaţi şi femei cu vârsta cuprinsă între 6 şi 75 de ani: o analiză.
  5. Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?
  6. Kinobody grecesc dumnezeu pierderea de grăsime
  7. Apex ultra fat burn
  8. Frecvența cardiacă optimă pentru arderea grăsimilor - calcul de calcul - Anevrismul

Pentru a complica mai mult teoria zonelor de ardere a grăsimilor, trebuie să recunoașteți că atunci când ne exercită folosim o combinație de sisteme energetice pe tot parcursul antrenamentului.

Atleții sunt rareori exclusiv în zona aerobă sau anaerobă.

Căi de a pierde grăsime corporală

Acum, la întrebarea adevărată. Dacă obiectivul dvs. Deși este adevărat că ardeți un procent mai mare de calorii din grăsimi în zona de ardere a grăsimilor cu intensitate redusă, încă arziți mai multe calorii și mai multe calorii din grăsimi, la o intensitate mai mare.

grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi poezie pentru succesul pierderii în greutate

Calorii arse în zona de ardere a grăsimilor Încă nu sunt convins că zona de ardere a grăsimilor nu arde prea mult grăsime? Să facem matematica.

grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi dacă vă faceți griji pierdeți în greutate

Diagrama de mai jos detaliază caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul unei sesiuni de exerciții tipice. În acest exemplu, femeia arde mai multe calorii și mai multe calorii la o intensitate mai mare.

Calorii arse la intensitate scăzută și înaltă Intensitate scăzută.