Ce este BMR?

Folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate

Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate - așa o găsești pe a ta BMR poate fi de ajutor, pierderea în greutate este unul dintre obiectivele tale.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate

Dacă doriți să pierdeți grăsime corporală, să vă folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate mușchii sau să vă mențineți greutatea, o măsură importantă de știut este rata metabolică bazală BMR. BMR este numărul minim de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa în repaus. S-ar putea să credeți că aveți nevoie doar de energie pentru a vă exercita sau pentru a îndeplini sarcini, dar corpul dumneavoastră are nevoie de o energie specifică pentru a îndeplini funcții de bază, cum ar fi respirația și reglarea nivelului său hormonal.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate

BMR-ul dvs. Dar toată lumea este diferită, deci adoptarea unui plan de dietă și aplicarea acestuia pentru mulți oameni nu funcționează.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate

Citiți mai departe pentru a afla ce este BMR, cum să îl calculați și cum vă poate ajuta cu dieta și obiectivele de exercițiu. De fapt, multe calculatoare macro, cum ar fi popularul IIFYM, includ BMR în calculele lor pentru a vă informa despre aportul caloric și despre necesitățile macro pe baza obiectivelor dvs.

BMR poate fi util, pierderea în greutate este unul dintre obiectivele tale. Getty Images Oricare ar fi obiectivele tale când vine vorba de nutriție și compoziția corpului este puterea cunoașterii. Și înțelegerea câtorva principii cheie, cum ar fi urmărirea macro-urilor calorii și exercitarea mai eficientă este deosebit de importantă dacă obiectivul dvs. Dacă doriți să pierdeți grăsimea corporală, să vă construiți mușchi sau să vă mențineți greutatea, o măsură importantă de care trebuie să știți este Rata metabolică bazală BMR.

O concepție greșită obișnuită despre BMR este că cantitatea de calorii din corpul tău arde în repaus, dar aceasta este o altă măsură - metabolismul de repaus sau RMR. BMR este energia de care are nevoie corpul pentru a îndeplini funcții de bază, în timp ce RMR este cantitatea de calorii arse de corpul tău în repaus.

Unii oameni folosesc măsurători în mod interschimbabil, dar nu sunt neapărat aceleași.

  • Cunoașterea BMR este crucială pentru pierderea în greutate; așa o găsești pe a ta
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

Folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate că unii dintre ei vă vor cere să introduceți procentul de grăsime corporală, pe care mulți oameni nu îl cunosc. Cum să vă folosiți BMR pentru a vă ajuta să slăbiți Pierderea în greutate este îngrijorătoare, dar utilizarea calculatoarelor care vă încarcă BMR este utilă pentru o abordare mai personalizată a caloriilor și a macronutrienților.

Dacă doriți să slăbiți, trebuie să aveți un deficit caloric, ceea ce înseamnă că calculatorul vă va seta aportul zilnic de alimente la mai puține calorii decât ceea ce ardeți.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate

Uneori, când luați un test online pentru a găsi acel număr, vi se cere cât de repede doriți să slăbiți. Apoi, deficitul caloric este corectat în consecință.

  1. Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate – așa o găsești pe a ta
  2. BMR este cantitatea totală de calorii pe care le ardeți pentru activități vitale care apar în corpul dumneavoastră.
  3. Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate - iată cum să o găsiți - CNET

Cu cât vrei rezultate mai rapide, cu atât va trebui să fii mai extrem în reducerea caloriilor. Însă mulți experți spun că încetinirea și echilibrul este optimă în comparație cu încercarea de a pierde rapid în greutate. Dacă doriți să vă mențineți greutatea în loc să pierdeți sau să vă îngrășați, cunoașterea BMR și TDEE vă poate ajuta să știți câte calorii trebuie să consumați în fiecare zi pentru a vă menține greutatea.

Dieta cu chia şi iaurt. Vei slăbi 3 kilograme pe săptămână fără diete drastice

Pe de altă parte a pierderii în greutate, masa musculară câștigă.