Cum să scad procentul de grasime corporala

Doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală

Conținutul

    Includeți antrenamentul pentru forță pentru a dezvolta mușchi Dacă aveți un procent de grăsime corporală mai mare decât cel recomandat, vă poate pune un risc crescut de boli de inimă și alte probleme de sănătate.

    Pierderea a 1 la sută din grăsimea corpului poate însemna pierderea a doar câteva kilograme dacă sunteți doar ușor supraponderal.

    • Bacsis Dacă câștigi 10 kilograme de mușchi în timp ce menții aceeași greutate corporală, te poți aștepta la o reducere semnificativă a procentului de grăsime corporală, cu 3 la sută sau mai mult.
    • Pierderea în greutate în valoare illinois
    • Coca frunze arzător de grăsime
    • Cum să scad procentul de grasime corporala - eduCum
    • Reduceți cantitatea de grăsime din organism creând un deficit de calorii zilnic.
    • Mare inexactitate a măsurătorilor Valorile măsurate pot fi influențatede exemplu, de vârstă, sex și înălțime.
    • Dar, cu o combinație de obiceiuri de dietă, exerciții fizice și de grăsimi, procentul ideal poate fi atins.

    Îmbunătățirea dietei și creșterea exercițiului fizic vă poate ajuta să pierdeți grăsimea corporală și să vă îmbunătățiți sănătatea.

    Masa corporală slabă pentru majoritatea oamenilor este cuprinsă între 60 și 90 la sută din greutatea corporală, dar aceasta variază în funcție de vârstă și sex, bărbații și tinerii având de obicei mai multă masă corporală slabă decât femeile și persoanele în vârstă.

    doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală

    În primul rând, trebuie să vă determinați masa corporală slabă actuală. În continuare, veți determina greutatea corporală dorită.

    • Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime și greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală?
    • Burner de grăsime zantrex
    • Pierderea în greutate și durerea menstruală
    • CUM SĂ PIERZI UN PROCENT DE GRĂSIME CORPORALĂ - GRĂSIME CORPORALĂ -
    • În același timp, trebuie să adoptați un plan de exerciții fizice.
    • Măsurați-vă procentul de grăsime corporală Cum să pierzi grăsimea corporală Dacă renunțați la bere în timpul săptămânii, economisiți 1.
    • Procentul de grăsime corporală.

    Pentru a face acest lucru, împărțiți-l cu 0, 7, pe care l-ați obținut scăzând procentul dorit de grăsime corporală de 0, 30 din 1. Deci ecuația dvs.

    doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală

    Deci, din moment ce cântărești de kilograme, trebuie să slăbești 2 kilograme de grăsime pentru a-ți reduce grăsimea corporală cu 1 la sută. Urmați o dietă cu calorii reduse Pentru a doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală grăsimea corporală, trebuie să slăbești, ceea ce înseamnă, de obicei, urmarea unei diete cu calorii reduse. Fiecare kilogram de pierdere în greutate necesită să creezi un deficit caloric de 3.

    Cu toate acestea, nu vă reduceți prea puțin în calorii sau vă puteți împiedica metabolismul și vă va sănătatea femeilor pierde în greutate rapid pierderea în greutate. Femeile ar trebui să rămână peste 1.

    doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală

    Stai departe de dietele fad; în schimb, mâncați în principal alimente întregi, inclusiv un amestec de alimente bogate în proteine, cereale integrale, fructe și legume.

    Mănâncă o mulțime de proteine Oamenii care nu mănâncă suficientă proteină în timpul unei diete de slăbit pierd mai multă masă musculară decât cei care mănâncă cantități suficiente de proteine, potrivit unui studiu publicat în Journal of the American Dietetic Association în Împreună cu consumul de multă proteină, faceți tot posibilul să o răspândiți în mod echitabil între cele trei mese principale, ceea ce contribuie la creșterea creșterii musculare în comparație cu consumul majorității proteinelor în timpul cinei, potrivit unui studiu publicat în The Journal of Nutrition în Creșteți exercițiile aerobe pentru a pierde grăsimea corporală Un studiu publicat în The Journal of Nutrition în a descoperit că proteina dietetică plus exercițiile fizice au efecte adiționale asupra îmbunătățirii compoziției corpului, în timp ce oamenii pierd în greutate.

    doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală

    Pentru pierderea în greutate, urmărește să obții cel puțin de minute de exerciții aerobice în fiecare săptămână, dacă faci exerciții cu intensitate moderată sau de minute de exerciții aerobice viguroase. Un studiu publicat în Archives of Internal Medicine în a descoperit că pe măsură ce oamenii au crescut cantitatea și intensitatea eforturilor lor de efort, pierderea în greutate a crescut și ea, chiar și fără modificări dietetice.

    Includeți antrenamentul pentru forță pentru a dezvolta mușchi.

    Dar este doar pierderea în greutate care este cel mai mare procent de lichid. Pentru pierderea cu succes a grăsimii, vom avea nevoie de cunoștințele despre cum să reducem grăsimea din corpul nostru, adică procentul nostru de grăsime corporală. Învățarea modului de reducere a procentului de grăsime corporală este puțin mai complicată decât simpla slăbire și va necesita, de asemenea, o bună determinare și diligență de modă veche.