Cum să pierzi grăsimea din burtă 21 de sfaturi infailibile pentru ao realiza

Cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău, Cum să pierzi grăsimea în intestin

Pastila de dieta contra counter?

cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău

Greutate cauze pierdere in - oferte-brasov. De fapt, crește riscul de boli de inimă, diabet pierderea grăsimii intestinale tip 2 și alte afecțiuni de sănătate 1.

cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău

Din fericire, grăsimea din burtă se poate pierde, iar cercetările recente arată cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău un aport mai mare de fibre este legat de un pierderea grăsimii intestinale mai mic de grăsime din burtă 2. Dar interesant, se pare că acesta include doar un singur tip de fibră - fibra solubilă. Acest articol explică modul în care fibrele solubile te pot ajuta să pierzi grăsimea din burtă.

cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău

Fibra solubilă te poate ajuta să pierzi grăsimea din burtă Fibra este adesea împărțită în două categorii - fibra insolubilă și solubilă. Ele diferă în modul în care interacționează cu apa din corpul tău. Fibra insolubilă nu se amestecă cu apa și acționează mai ales ca un agent aglomerator pentru a ajuta la formarea scaunului și a trece prin intestin. Acest lucru poate ajuta la constipație 3. Fibra solubilă, cum ar fi beta-glucanul și glucomannanul, se amestecă cu apa pentru a forma o substanță vâscoasă, de tip gel, care încetinește cât de repede stomacul eliberează alimentele digerate în intestin 4.

Steatoreea sau scaunul gras - ce indică și cum se tratează Mâncarea mai multă fibră solubilă vă poate ajuta, de asemenea, să pierdeți grăsimea din burtă și să preveniți creșterea grăsimii din burtă.

Mai multe alte studii arată, de asemenea, că persoanele care mănâncă mai multe fibre solubile au un risc mai mic de grăsime din burtă 5, 6. De fapt, fibra solubilă poate ajuta la reducerea grăsimii din burtă în mai multe moduri.

  1. Motive pentru care nu pierzi grăsimea de pe burtă Ești în alimentele greșite Alimentația nesănătoasă este cel mai mare motor al burților mari.
  2. Rezultatele costumului de pierdere în greutate

Rezumat: Fibra solubilă diferă de fibra insolubilă în modul în care interacționează cu apa și cu alte zone ale corpului. Fibra solubilă poate ajuta la reducerea grăsimii din burtă. Fibra solubilă încurajează diversitatea bacteriilor gutiene, care este legată de mai puține grăsimi din burtă Există peste de trilioane de bacterii utile care trăiesc în intestinul tău inferior.

Luați mesajul acasă Excesul de grăsime din burtă este extrem de nesănătoasă.

Spre deosebire de alte bacterii, aceste bacterii sunt inofensive și au o relație benefică reciproc cu oamenii. Oamenii oferă bacteriilor o casă și nutrienți, în timp ce bacteriile ajută să aibă grijă de procese precum producerea de vitamine și deșeuri de procesare 7. Există multe tipuri diferite de bacterii, iar o varietate mai mare de bacterii intestinale este legată de un risc mai mic de afecțiuni precum diabetul de tip 2, rezistența la insulină și bolile de inimă, pentru a numi câteva 8.

Și deși nu este clar de ce, multe studii arată că persoanele care consumă mai multe fibre solubile au o varietate mai mare de bacterii și rezultate mai bune pentru sănătate 9, 10, 11, 12, Mai mult, un studiu recent a arătat că persoanele cu o varietate mai mare de bacterii intestinale au un risc mai mic de grăsime din burtă În timp ce cercetările inițiale asupra efectului diversității bacteriene asupra grăsimii din burtă sunt promițătoare, sunt necesare mai multe studii înainte de realizarea unei legături clare.

Rezumat: O varietate mai mare de bacterii intestinale utile poate fi cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău de un risc mai mic de grăsime din burtă, dar este cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău de mai multe cercetări pentru a confirma acest lucru.

1. Alimente și băuturi suculente

Cât de utile Bacteriile Gut pot reduce grăsimea din burtă Deoarece corpul tău tabara de slabire Cambodia poate digera fibra în pierderea grăsimii intestinale, ajunge în pierderea grăsimii intestinale în mare parte neschimbat. Cauze Pierdere In Greutate Odată ajuns acolo, anumite enzime din bacteriile intestinale pot digera fibre solubile.

Acesta este un mod important prin care bacteriile intestinale promovează o sănătate optimă. Între timp, fibra solubilă acționează ca un prebiotic, oferind bacteriilor nutrienți. Acest proces de digerare și descompunere a fibrelor solubile se numește fermentare.

Account Options

Produce acizi grași cu lanț scurt, un tip de grăsime care poate ajuta la reducerea grăsimii din burtă. Acizii grași cu lanț scurt pot ajuta la reglarea metabolismului dvs.

cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău

Indiferent, multe studii arată o legătură între un nivel mai ridicat de acizi grași cu lanț scurt și un risc mai mic de grăsime din burtă 16, 17, 18, Mai mult, studiile efectuate la animale și laborator au arătat că acizii grași cu lanț scurt sunt asociați cu un risc redus de cancer de colon Rezumat: Bacteriile dvs.

Procesul produce acizi grași cu lanț scurt, care sunt legați de un risc mai mic de grăsime din burtă. Fibra solubilă ajută la reducerea apetitului O modalitate de a pierde grăsimea din burtă este să slăbești. Scădere în greutate b6 Slăbește și mănâncă ce vrei Cele mai puternice pastile de dieta pe care le iei noaptea Pastile de ardere rapidă de grăsime pentru stomac, navigare principală Pur și simplu găsește un colț liniștit și permite minții tale să se liniștească pentru câteva minute.

Probiox Plus Pierderea de grăsime a sănătății intestinale. Fibra solubilă te poate ajuta să pierzi grăsimea din burtă Linia de jos Grăsimea din burtă este extrem de nesănătoasă. Din fericire, grăsimea din burtă se poate pierde, iar cercetările recente arată că un aport mai mare de fibre este legat de un risc mai mic de grăsime din burtă 2. Dar interesant, se pare că acesta include doar un singur tip de fibră - fibra solubilă. Acest articol explică modul în care fibrele solubile te pot ajuta să pierzi grăsimea din burtă.

Și având în vedere că fibra solubilă este un puternic suprimant natural al apetitului, vă poate ajuta să faceți asta. Prin suprimarea poftei de mâncare, ești mai probabil să îți reduci aportul de calorii, ceea ce te poate ajuta să slăbești 21, Există mai multe teorii despre modul în care fibrele solubile pot ajuta la reducerea poftei de mâncare.

Procesele din intestin care duc la acumularea de grasime in jurul taliei STUDIU Medlife În primul rând, fibra solubilă ajută la reglarea hormonilor implicați în controlul apetitului. Unele studii au descoperit că consumul de fibre solubile reduce nivelul hormonilor foamei produse de organism, inclusiv ghrelinul 23, Alții au arătat că fibra solubilă pierderea grăsimii intestinale producția de hormoni care te fac să te simți plin, cum ar fi colecistokinina, GLP-1 și peptida YY 25, În al doilea rând, fibra poate reduce pofta de mâncare prin încetinirea mișcării alimentelor prin intestin.

Studiile arată că pot beneficia de afecțiuni precum intoleranța la lactoză și sindromul intestinului iritabil IBS. În plus, mulți oameni se întreabă dacă enzimele digestive i-ar putea ajuta să piardă mai mult în greutate. Enzimele digestive ajuta la pierderea in greutate? Acest articol analizează dacă enzimele digestive pot favoriza pierderea în greutate.

Când nutrienți ca glucoza sunt eliberați lent în intestin, corpul tău eliberează insulină într-un ritm mai lent. Acest lucru este legat de un sentiment redus de foame 4. Rezumat: Pierderea în greutate vă poate ajuta să pierdeți grăsimea din burtă. Cum vă poate ajuta consumul de fibre pentru a pierde grăsimea din burtă Fibra solubilă vă poate ajuta să pierdeți în greutate prin reducerea poftei de mâncare, ceea ce reduce aportul de calorii. Surse de fibre solubile Fibra solubilă este ușor de adăugat în dieta dvs.

Cu toate acestea, deși fibra solubilă te poate ajuta să pierzi grăsimea din burtă, nu este o idee grozavă să mănânci imediat multă fibră solubilă.

Acest lucru poate provoca reacții adverse, cum ar fi crampe de stomac, diaree și balonare.

Ești în alimentele greșite

Cel mai bine este să creșteți aportul lent, în timp, pentru a ajuta la îmbunătățirea toleranței corpului. În ceea ce privește aportul zilnic recomandat, Departamentul de Agricultură al SUA recomandă bărbaților să își propună să consume de grame de fibre pe zi, în timp ce femeile să țină de grame pe zi Rezumat: Sursele mari de fibre solubile includ semințele de in, leguminoase, boabe, fructe și legume.

Pierderea grăsimii intestinale este de a crește aportul lent în timp. Suplimentele din fibră pot ajuta la reducerea grăsimii din burtă? Dar dacă acest lucru nu este realist pentru dumneavoastră, a lua un supliment de fibre solubile ar putea fi o opțiune. Sunt disponibile diferite tipuri, inclusiv coji de psyllium, glucomannan și inulină, iar unele dovezi arată că te pot ajuta să pierzi grăsimea din burtă. De exemplu, un studiu de șase săptămâni la adolescenți a arătat că administrarea unui supliment de coajă de psyllium a pierderea grăsimii intestinale grăsimea din burtă De asemenea, glucomannanul din fibre vâscoase a arătat rezultate mixte pentru pierderea grăsimii din burtă.

Un studiu la șoareci a descoperit pierderea grăsimii intestinale suplimentele de glucomannan au redus grăsimea din burtă, în timp ce un studiu la om a arătat același efect, dar numai la bărbați 29 de ani Cu toate acestea, în ciuda acestor rezultate mixte, glucomannan poate promova, de asemenea, pierderea de grăsime din burtă prin încetinirea digestiei și pierde greutatea chihuahua poftei cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău mâncare Inulina este un alt tip de fibră solubilă.

Motive pentru care nu pierzi grăsimea de pe burtă

Chiar dacă nu este foarte vâscoasă, a fost legată de pierderea de grăsime din burtă. Un studiu de pierdere în greutate de 18 săptămâni la persoanele cu risc de diabet de tip 2 le-a oferit participanților fie suplimente de inulină, fie de celuloză fibre insolubile.

Ambele grupuri au primit sfaturi nutriționale pentru primele nouă săptămâni și au urmat o dietă cu pierdere de grăsime. În timp ce ambele grupuri au pierdut în greutate, grupul de inulină a pierdut semnificativ mai multă grăsime din burtă, grăsimea totală corporală și greutatea totală.