Puterea și cuplul motor explicate pe limba ta - Cavaleria.ro

Creșterea pierderii în greutate bmr. Pasul 1: Calculatorul deficitului de calorii

Conținutul

    BMR indică energia necesară organismului pentru a efectua metabolismul sau funcțiile de bază care susțin viața, inclusiv circulația, respirația, prelucrarea nutrienților, producția celulară, sinteza proteinelor, transportul ionic etc.

    creșterea pierderii în greutate bmr

    Un număr de factori cum ar fi sexul, vârsta, și factorii genetici sunt implicați în determinarea BMR a unui individ. Singurul factor care poate fi schimbat aici este compoziția corpului pentru a stimula metabolismul.

    De luat masa Prezentare generală Te-ai săturat de abordarea dietetică și a exercițiilor fizice pentru a pierde în greutate? Vrei să poți lua o pastilă pentru a-ți stimula metabolismul și pentru a vedea cum dispar kilogramele? Pe măsură ce americanii cresc din ce în ce mai mult, continuă căutarea produselor de tip subțire și rapid. Dar există cu adevărat o pastilă sau alimente acolo care să vă stimuleze metabolismul?

    Compoziția corporală este raportul dintre grăsime și masa slabă a corpului. Masa slabă include oase, mușchi și organe.

    creșterea pierderii în greutate bmr

    TDEE este unul dintre principalii parametri care pot fi utilizați fie pentru creșterea în greutate, fie pentru pierderea în greutate. Odată ce BMR este calculat, obiectivul și efortul pot fi determinate urmând liniile breslei de mai jos. Obiectiv: 1 până la 1,3 pentru creșterea în greutate 0 pentru menținerea 8 la 1,0 pentru scăderea în greutate Efort: 2 pentru persoanele sedentare cu birou și fără sport; 4 pentru persoanele care practică sporturi ușoare de 1 până la 3 ori pe săptămână; 5 sau persoane cu exerciții moderate de 2 până la 4 ori pe săptămână sau locuri de muncă care implică activitate fizică; 7 pentru persoanele care practică sport de 4 ori pe săptămână sau un loc de muncă cu o activitate fizică considerabilă; 8 pentru persoanele active care practică sportul și au un loc de muncă cu o activitate considerabilă.

    creșterea pierderii în greutate bmr

    Ambele sunt importante în determinarea unei diete sănătoase. Diferența dintre BMR și TDEE Definiție BMR se referă la rata de metabolizare care apare atunci când creșterea pierderii în greutate bmr individ este în repaus într-un mediu cald și este în starea postabsorbtivă și nu a mâncat timp de cel puțin 12 ore, în timp ce TDEE se referă la numărul de calorii arse pe 24 de ore.

    • Cum să- ți pierzi grăsimea corporală inferioară
    • FAPTE ARZĂTOARE DESPRE METABOLISMUL DVS. - DESPRE TOT -
    • Creșterea BMR cu stimulente Metabolismul este un subiect fierbinte atunci când încercați să slăbiți.
    • Ce se întâmplă cu mușchii dacă slăbești prea repede? - Sănătate -
    • Rata metabolică bazală I Cât de importantă este BMR pentru o dietă
    • Articole recomandate Un număr mare de oameni utilizează zilele acestea pastile de slăbit pentru rezultate rapide, fără să le cunoască efectele secundare și consecințele.
    • Expert Insight Creșterea în greutate și pierderea în greutate sunt procese treptate.
    • Pierdere în greutate poop plutește

    Semnificaţie În timp ce BMR este cantitatea de energie necesară metabolismului de bază al corpului, TDEE este cantitatea de energie necesară atât de metabolismul de bază, cât și de activitățile fizice. Cu toate acestea, aportul de calorii ar trebui să fie mai mare decât TDEE pentru creșterea în greutate, în timp ce aportul de calorii ar trebui să fie mai mic decât TDEE pentru scăderea în greutate.

    Concluzie BMR este numărul de calorii solicitate de metabolismul de bază al organismului în repaus, în timp ce TDEE reprezintă energia totală necesară organismului atunci când se ia în considerare exercițiul fizic. Creșterea pierderii în greutate bmr este important în creșterea în greutate sau în scăderea în greutate.

    creșterea pierderii în greutate bmr

    Referinţă: 1.