Cum să faceți șlamuri cu bile medicinale

Bile bosu pierde în greutate, Povești de pierdere în greutate - Beverly a pierdut 110 lire și 20 de dimensiuni de pantaloni

Cele mai bune 15 exerciții pentru arderea grăsimilor abdominale înpotrivit antrenorilor personali Aceste mișcări vă vor aprinde fiecare centimetru din nucleu și apoi unele.

Antrenament de slăbire după naștere cu mingea BOSU Este posibil să fi văzut mingea BOSU, dar până acum nu știai cum o poți folosi pentru a-ți atinge obiectivul prețuit - de a elimina kilogramele în plus câștigate în timpul sarcinii.

Când mulți oameni se gândesc să piardă în greutate, unul dintre primele lucruri care îmi vin în minte este de a obține o burtă total tonifiată și bile bosu pierde în greutate. La urma urmei, cine nu vrea să se poată strecura într-o pereche de blugi fără a avea de-a face cu un blat de briose? În plus, pierderea grăsimii abdominale este o modalitate sigură de a vă îmbunătăți sănătatea: cercetările leagă o dimensiune mai mare a taliei de bolile de inimă, diabetul și chiar unele tipuri de cancer.

Acestea fiind spuse, ne urăsc să ți-o rupem, dar să faci sute de cranje în fiecare zi nu este cel mai bun mod de a pierde grăsimea din burtă. De fapt, exercițiile care promovează reducerea spotului pur și simplu nu există.

Jillian Michaels, antrenor de vedete și expert în nutriție, mai spune că efectuarea unei varietăți de exerciții care combină activitatea cardio, forța și activitatea de bază vă va ajuta în cele bile bosu pierde în greutate urmă să reduceți grăsimea bile bosu pierde în greutate.

Iată cele mai bune exerciții și antrenamente pentru a pierde grăsimea abdominală, potrivit antrenorilor personali. Aveți nevoie de mai multă inspirație pentru antrenament? Ridicați DVD-ul Tone Up în 15 de antrenament, care este plin de antrenamente de 15 minute pe tot corpul pe care le puteți face acasă.

Acest exercițiu îți funcționează nucleul, precum și pieptul, umerii, latul, tricepsul și quads, explică Michaels.

  1. Folosind bowflex pentru a pierde în greutate
  2. BOSU, importanța echilibrului.

Întrucât burpeele implică mișcări pliometrice explozive, ele îți vor face și inima să pompeze. Cum se fac burpees: Stați cu picioarele la distanță de umeri și trimiteți șoldurile înapoi în timp ce vă coborâți corpul spre sol într-o ghemuit scăzut. Apoi, așezați-vă mâinile chiar în afara picioarelor și săriți picioarele înapoi, permițând pieptului să atingă podeaua. Împingeți-vă mâinile pe podea pentru a vă ridica corpul într-o scândură și apoi săriți picioarele chiar în afara mâinilor.

Cu greutatea în tocuri, sări exploziv în aer cu brațele deasupra capului. La fel ca burpeele, Michaels este un fan al acestui exercițiu mișcător de scândură, deoarece îți funcționează nucleul, pe lângă o mulțime de alți mușchi ai corpului.

Cum se fac alpiniști: Treceți într-o poziție de scândură înaltă, cu încheieturile mâinii direct sub umeri. Ține-ți nucleul strâns, atrăgându-ți buricul spre coloana vertebrală.

Îndreptați genunchiul drept spre piept și apoi aduceți-l înapoi la scândură. Apoi, conduceți genunchiul stâng spre piept și aduceți-l înapoi. Continuați să alternați laturile. Turcia-getup este un bile bosu pierde bile bosu pierde în greutate greutate vechi de de ani, care implică utilizarea unui kettlebell și este un favorit al antrenorului de vedete Ramona Braganza.

Deși este ușor complicată, ea spune că mișcarea de condiționare a corpului total este foarte eficientă pentru aruncarea grăsimii din burtă.

Cum se face o pregătire turcească: Ținând un kettlebell de mâner cu ambele mâini, întindeți-vă pe o parte în poziție fetală. Rulați-vă pe spate și apăsați kettlebell în sus spre tavan cu ambele mâini până când greutatea este stabilă pe o parte încărcată.

balet de ardere a grăsimilor

Eliberați brațul liber și piciorul liber într-un unghi de 45 de grade, cu palma îndreptată în jos. Glisați călcâiul laturii încărcate mai aproape de fund pentru a prinde ferm podeaua. Împingând piciorul pe podea, pumnul cu kettlebell în sus cu brațul încărcat și rotiți-vă pe antebrațul liber. Nu ridicați umărul spre ureche cu partea de susținere. Asigurați-vă că vă păstrați pieptul larg deschis.

Îndreptați cotul pe sol și ridicați-vă în poziția așezat. Împletiți piciorul din față în spate.

swisscamping.com

Pentru a vă proteja genunchii, tibia pe piciorul din spate trebuie să fie perpendiculară pe tibia din piciorul din față. Aliniați-vă perfect brațele: încheietura mâinii peste cot, umăr peste cot peste încheietura mâinii.

echipa de pierdere în greutate

Ridicați trunchiul pentru a vă ridica partea superioară a corpului. Rotiți genunchiul din spate, astfel încât tibia din spate să fie paralelă cu tibia din față.

Prindeți podeaua cu degetele de la picioare, apoi respirați adânc și ridicați-vă. Phelps sugerează adăugarea unei mingi medicinale la burpee pentru a crește intensitatea exercițiului și pentru a-ți stimula metabolismul - totul în timp ce construiești un set elegant de abs cu șase pachete. Cum să faci burpees cu bile medicinale: Stând cu picioarele la distanță de umeri, țineți o minge medicamentoasă cu ambele mâini.

Extindeți mingea deasupra capului, apoi trântiți mingea pe pământ cât de tare puteți, înclinând și așezând fundul înapoi în timp ce trântiți.

Bile de exerciții

În timp ce vă înclinați, îndoiți genunchii. Așezați mâinile pe pământ în afara picioarelor și săriți înapoi într-o poziție înaltă. Ține-ți corpul în linie dreaptă. Bile bosu pierde în greutate, săriți picioarele înapoi spre exteriorul mâinilor, astfel încât să vă ghemuiți.

Ridică mingea și apasă-o deasupra capului, extinzându-ți corpul și stând înalt. Extinderea este practic un burpee pe steroizi - un exercițiu complet al corpului care lucrează cât mai mulți mușchi și arde calorii în timp ce modelează și tonifică corpul superior și inferior, în special abdomenul.

Cum se face o extindere: Stând cu picioarele la distanță de umeri, ghemuiți-vă și așezați mâinile pe pământ. Săriți picioarele înapoi la o scândură și coborâți corpul pentru a atinge solul. Împingeți-vă până la o scândură și apoi săriți picioarele în afara mâinilor într-o ghemuit. Acesta este un singur reprezentant.

La suprafață, oblicii, hamstrings, quads, biceps și umeri sunt principalele motoare ale acestui exercițiu. Efectuarea unei lovituri de bilă de la o parte la alta a unei lovituri de cap încorporează mai multă oblicitate. Cum se fac lovituri cu bile medicinale laterale: Rămâneți cu picioarele la o lățime de umăr, cu mingea medicamentoasă pe o parte.

Ridicați mingea și rotiți-vă corpul în timp ce trântiți mingea la câțiva centimetri distanță de degetul de la picior. Asigurați-vă că vă pivotați picioarele și îndoiți genunchiul din spate în timp ce intrați într-o poziție de genuflexiune divizată pentru a prinde mingea la un singur salt.

Părți alternative. Asigurați-vă că vă strângeți miezul în timp ce aduceți mingea deasupra și în lateral. Loviturile cu bile medicinale aeriene vă întăresc nucleul, deoarece acționează împotriva gravitației. Acest exercițiu vă testează, bile bosu pierde în greutate asemenea, rezistența, crescând ritmul cardiac de fiecare dată când ridicați mingea și o bile bosu pierde în greutate deasupra capului.

Pentru a profita la maximum de acest exercițiu, asigurați-vă că utilizați o minge greoaie. Cum se fac lovituri de minge medicinale aeriene: Stând în picioare, cu picioarele în lățime de șold, țineți o minge medicamentoasă cu ambele mâini.

Bile de exerciții png descărcare gratuită - Centru de fitness Exerciții de antrenament

Atingeți ambele brațe deasupra capului, extinzându-vă complet corpul. Trageți mingea înainte și în jos spre sol. Extindeți brațele spre pământ în timp ce trântiți și nu vă fie teamă să vă îndoiți genunchii în timp ce vă articulați. Ghemuiți-vă pentru a ridica mingea și apoi ridicați-vă înapoi. Răsucirea rusă este un exercițiu central care îmbunătățește rezistența și definiția oblică, explică DiVecchio. Mișcarea, de obicei efectuată cu o minge sau o farfurie medicamentoasă, implică rotirea trunchiului dintr-o parte în alta în timp ce țineți o poziție așezată în picioare cu picioarele de pe sol.

Cum se fac răsuciri rusești: Așezați-vă înalt pe podea, cu genunchii îndoiți și picioarele de la sol.

  • Mega mass fat burner
  • Antrenament pentru pierderea în greutate după naștere cu mingea BOSU Sport
  • 5 Exerciții pentru un echilibru mai bun
  • Povești de slăbire - Diana a pierdut 70 de kilograme și 14 dimensiuni

Țineți o minge medicamentoasă cu mâinile la înălțimea pieptului. Înclină-te înapoi cu coloana vertebrală lungă și înaltă, ținându-ți trunchiul la un unghi de 45 de grade și ținând brațele la câțiva centimetri distanță de piept.

Jucați din experiența dvs. Însă atât pentru începători, cât și pentru veteranii de foraj abdominal, aceștia pot egala un antrenament mai eficient - și pot accelera cât timp durează pentru a obține un pachet de șase.

De aici, întoarceți trunchiul spre dreapta, întrerupeți și strângeți mușchii oblici drepți, apoi întoarceți trunchiul spre stânga și faceți pauză pentru a vă stoarce mușchii oblici stângi. Mișcarea ar trebui să vină din coaste și nu din brațe.

Știți că ședințele cardio sunt cruciale atunci când vine vorba de arderea stratului de grăsime așezat deasupra mușchilor abdominali.

scăderea greutății în greutate atunci când este bolnav

Dar este totuși important să lucrezi abs, chiar dacă încerci să scapi de grăsime, spune antrenorul personal din New York, Adam Sanford, fondatorul Adam Sanford Fitness. Mișcarea lui preferată pentru a face asta?

Ținând scândura pe o minge BOSU.

cum să pierdeți în greutate după blocarea beta

Este mai provocator decât o scândură normală în care mâinile sunt pe podea, deoarece BOSU îți testează echilibrul, spune Sanford. Întărirea acestor mușchi de bază ajută, de asemenea, la creșterea metabolismului, ajutându-vă în cele din urmă bile bosu pierde în greutate ardeți mai multe calorii și grăsimi. Țineți scândura timp de 30 până la 45 de secunde, mărind timpul pe măsură ce vă întăriți.

Fie că sunteți afară pe un deal sau la sala de gimnastică pe o bandă înclinată înclinată, începeți să mergeți timp de cinci până la 10 minute, sugerează Penfold. Încercați acest antrenament cu bandă de alergat: Mergeți sau jogați pe o pantă timp de cinci până la 10 minute. Mențineți un jog pentru încă cinci până la 10 minute, apoi ridicați ritmul și începeți să alergați. Petreceți cinci minute alergând, apoi lăsați-vă ritmul bile bosu pierde în greutate jos până la alergare.

Continuați să alternați cu cinci până la 10 minute de jogging și cinci până la 10 minute de bile bosu pierde în greutate timp de 30 până la 45 de minute. Doar pentru că este posibil să nu aveți acces la apă deschisă, nu înseamnă că nu puteți țese acest antrenament cardio-sablare în rutina de gimnastică. Nu numai că folosind un aparat de canotaj vă creșteți ritmul cardiac, ceea ce vă ajută să aruncați calorii și să ardeți grăsimi, dar funcționează și mușchii picioarelor, miezului, brațelor, umerilor și spatelui, spune Penfold.

Încercați acest circuit de canotaj de 4 minute: Începeți cu 20 de secunde de canotaj urmate de 10 secunde de odihnă. Uită-te la câți metri ai parcurs în acel timp. Nu coborâți de la mașinăria de vâslit și nici măcar nu dați drumul mânerului când vă odihniți, spune Penfold. Repetați pierdere în greutate mcdonalds lucru de opt ori, încercând să vă bateți distanța de fiecare dată.

Când ați terminat cu acest circuit de patru minute, rulați rapid de metri și notați cât vă durează.

5 Exerciții pentru un echilibru mai bun

În timp ce vechea gândire era că sesiunile de cardio la starea de echilibru erau cele mai bune pentru arderea grăsimilor, știm acum că exploziile scurte și intense de cardio cu ritm rapid sunt mult mai eficiente. Hope Pedraza, antrenor personal ACSM și creatorul inBalance, un studio de fitness și wellness cu sediul în San Antonio, sugerează efectuarea unor intervale care alternează între exerciții care lucrează diferite grupuri musculare.

  • Alevere pierdere în greutate sheffield
  • Cum să faceți medicamentele cu bile - mușchii funcționează și beneficii - Ingrijirea Pielii -
  • Cum pot arde grăsimea pierde rapid în greutate

Încercați acest antrenament HIIT: După o încălzire de 10 minute, petreceți 30 de secunde făcând cât mai multe repetări posibile de genuflexiuni, flotări, leagăne cu kettlebell sau rânduri cu un singur braț.

Apoi, odihniți-vă 30 de secunde și faceți un alt exercițiu pentru încă 30 de secunde. Continuați 10 runde. Alegeți oricare dintre exercițiile preferate - asigurați-vă doar că alternați între exerciții care funcționează diferite grupe musculare, ceea ce va ajuta la restabilirea anumitor mușchi în timp ce lucrați cu alții.

Dacă ați ridicat greutăți moderat grele, dar căutați în continuare să scăpați de grăsimea din burtă, este timpul să ridicați intensitatea utilizând greutăți mai grele și să reduceți timpul de odihnă între repetări, spune Tyler Spraul, CSCS, un specialist certificat în rezistență și condiționare și antrenorul principal la Exercise. Corpul tău continuă să ardă calorii chiar și după ce ai părăsit sala de sport", spune Spraul.

Doar asigurați-vă că tehnica dvs.

BOSU, importanța echilibrului

Dacă sunteți nou la antrenamentele de forță, acest antrenament de 15 minute pe corp este un loc minunat pentru a începe. Da, ai citit bine.

Pagina principala swisscamping. Modul eficient și sigur de a arde grăsimile este prin angajarea și menținerea unui stil de viață sănătos. Arderea grăsimilor necesită exerciții cardiovasculare, antrenamente cu greutăți și o dietă sănătoasă.

Simpla mers pe jos vă poate ajuta mult să vă ajutați să scăpați de grăsime pe burtă, spune Sahmura Gonzalez, un antrenor personal cu sediul în New York City.